Deset vprašanj, ki nam jih pri AJ pogosto postavljajo

Deset vprašanj, ki nam jih pri AJ pogosto postavljajo

Ko že obiščete našo spletno stran, boste vedeli, da je naš cilj izboljšati delovne prostore. Toda kaj še veste o nas? Ste že preverili našo pestro ponudbo izdelkov? Se zavedate, koliko imamo na zalogi? Ali ste vedeli, da je 90 % naših izdelkov izdelanih na Švedskem in v drugih evropskih državah? V nadaljevanju odgovarjamo na nekatera vprašanja, ki se nam najpogosteje zastavljajo. Zakaj ne bi izvedeli, kaj imamo povedati? Presenečeni boste!

"Ali lahko ob klicu govorim z resnično osebo?"

Da, vsekakor. Osebni stik z našimi strankami je za nas pomemben. Ko nas pokličete, boste neposredno prišli do naše ekipe za pomoč strankam. Prisluhnili bomo vašim zahtevam in odgovorili na vaša vprašanja, da bomo lahko prepričani, da vam nudimo najboljšo možno storitev. Na nas se lahko obrnete, če imate vprašanja o naših izdelkih, dobavnih rokih, plačilnih pogojih ali karkoli drugega; če želite, lahko naročite tudi neposredno po telefonu. Pomagali vam bomo na način, ki vam najbolj ustreza: po telefonu, elektronski pošti ali spletni klepetalnici, ob delavnikih od 7.30 do 16. ure.

"Ali prodajate samo pisarniško pohištvo?"

Naš nabor izdelkov in strokovnega znanja zajema vse od pisarniškega pohištva in konferenčnih prostorov do paletnih regalov, delovnih miz in omar. Pisarniško pohištvo je eno od področij, za katerega smo specializirani, vendar se vidimo kot ponudnik celovitih rešitev za boljša delovna mesta v vseh sektorjih. To pomeni, da vam lahko, ne glede na to, s čim se ukvarja vaše podjetje, zagotovimo večino stvari, ki jih potrebujete za izboljšanje svojega delovnega okolja.

"Ali so vaši izdelki vedno na zalogi?"

Odgovor na to je da in ne. Nimamo vseh svojih 20.000 izdelkov na zalogi hkrati, vendar je večina artiklov iz naše spletne strani na voljo za takojšnjo odpremo iz našega skladišča v Halmstadu na Švedskem. Približno 20 % naših izdelkov na splošno predstavlja 80 % naših naročil, zato te priljubljene izdelke seveda hranimo stalno na zalogi. Sodelujemo tudi s številnimi partnerji, ki imajo zaloge in lahko ponudijo hitre dobavne roke. Na naši spletni strani boste pod vsakim izdelkom našli predviden čas dostave.

"Ali lahko pomagate narediti naše skladišče učinkovitejše?"

Da, to je eno od področij, na katerem smo specializirani. Naši projektni inženirji vam bodo z veseljem pomagali pri vsem, od optimizacije postavitve skladišča za majhne dele, do povečanja števila paletnih regalov v velikem skladišču. Zagotovimo vam lahko tudi celovito, zelo ergonomsko rešitev, ki vključuje dodatno opremo, kot so pakirne mize in skladiščni vozički. Pokličite in nam povejte, kaj želite doseči in vašo rešitev bomo lahko približali korak bližje.

"Vsi vaši izdelki prihajajo s Kitajske, kajne?"

Ne. Našo ponudbo lahko razdelimo v pet skupin: 30 % naših izdelkov je razvil naš lastni oblikovalski oddelek in je proizvedenih v naših tovarnah na Poljskem in Slovaškem; 20 % kupujemo od švedskih proizvajalcev, 20 % od proizvajalcev iz Združenega kraljestva in nadaljnjih 20 % od podjetij drugod po Evropi. Preostalih 10 % je edini del naše ponudbe, ki ga dobavljajo izbrani proizvajalci v Aziji.

"Ali mi lahko pomagate opremiti pisarno?"

Vsekakor! Opremljanje delovnega prostora je velika odgovornost, zato je dobro imeti predano ekipo strokovnjakov za notranjo opremo, na katero se lahko zanesete. Naša projektna ekipa vam bo nudila podporo od načrtovanja do dneva vselitve, ne glede na to, ali opremljate samo en prostor ali celotno poslovno stavbo. Noben projekt ni prevelik ali majhen, da bi vam lahko pomagali.

"Ali lahko poskrbite tudi za montažo pohištva?"

Z veseljem prevzamemo odgovornost za namestitev vsega na mestu. Če želite, lahko upravljamo vse vidike vašega nakupa, od naročanja do dostave in montaže. Zagotavljamo učinkovito in priročno storitev, ki jo naše stranke zelo cenijo.

"Je res, da ste družinsko podjetje?"

AJ je leta 1975 kot AJ Produkter v švedskem mestu Hyltebruk ustanovil Anders Johansson, ki je bil takrat star 19 let. Svoje začetnice je vključil v ime podjetja: AJ. Že od vsega začetka je bil cilj poslovanja dobava izdelkov, ki bodo ljudem izboljšali delovna mesta ter naredili njihovo delo lažje in učinkovitejše. Anders in njegova družina še vedno posedujejo in vodijo zdaj veliko skupino, ki deluje v 19 evropskih državah.

"Zakaj je AJ vpleten v svet športa?"

Strastno želimo pomagati ljudem, da dosežejo najboljše rezultate, ne samo na delovnem mestu, ampak tudi na športnem stadionu. Med obema področjema je več vzporednic. Na primer, že od leta 1989 smo vsako leto sponzor Svetovnega prvenstva v hokeju na ledu. Če ste spremljali tekme, ste občasno videli logotip izdelkov AJ – največkrat na majicah sodnikov, ker, tako kot naši izdelki, naredijo veliko razliko na nevsiljiv način.

"Kakšen je vaš pristop k trajnosti?"

Pri razvoju novih izdelkov se vedno osredotočamo na okoljska vprašanja in od naših dobaviteljev pričakujemo, da izpolnjujejo visoke standarde, ko gre za trajnost. Kot družinsko podjetje gledamo dolgoročno. En primer tega je naš certifikat ISO 9001 in ISO 14001, ki poudarja našo zavezanost našemu planetu in kakovosti, ki jo imajo naši kupci pravico pričakovati.

Bi radi izvedeli več? Ne oklevajte in nas kontaktirajte, če imate še kakšna vprašanja.