Zakaj je vaše sprejemno pohištvo pomembno za vaše podjetje

Zakaj je vaše sprejemno pohištvo pomembno za vaše podjetje

Recepcija je prvi del vaše pisarne, ki ga vidi vsaka stranka, investitor ali potencialni zaposleni. Pravijo, da je prvi vtis najbolj trajen, zato je nujno, da recepcija prikaže vaše podjetje v dobri luči. Kako izberete pravo sprejemno pohištvo in dekor za vaše delovno mesto?

Prvi vtisi

Obiskovalci si bodo na podlagi videza in ambienta vaših pisarn hitro ustvarili mnenje o vašem podjetju. Vaš vhodni prostor mora odražati kulturo vašega podjetja in biti v skladu s preostalim delom vašega delovnega mesta. Vtis, ki ga želite narediti, bo odvisen od vašega posla in bo narekoval vrsto sprejemnega pohištva, ki ga izberete; pomislite na razlike, ki bi jih lahko pričakovali ob vstopu v pisarne odvetniške pisarne, poslovne banke in trženjskega podjetja, na primer.

Udobje

Obiskovalci lahko preživijo kar nekaj časa v vaši recepciji, ko čakajo, da pridejo na sestanke ali intervjuje. Poskrbite, da bo čakalnica udoben in sproščujoč prostor, ki sprejme goste in poskrbi, da se počutijo udobno. Opremite sobo z veliko mehkimi sedeži in klubskimi mizicami, obiskovalcem dajte na voljo revije in časopise za branje ter poskrbite za pripravo čaja in kave. Razmislite o zaključnih delih, saj lahko močno spremenijo vzdušje: rastline in drugi naravni elementi pomirjajo, umetnine pa navdihujejo.

Učinkovitost

Recepcija je osrednje središče vašega vhodnega prostora. Zagotoviti mora osrednjo točko v prostoru, hkrati pa biti praktičen in učinkovit delovni prostor za pozdravljanje obiskovalcev, dopisovanje in odgovarjanje na telefonske klice. Neurejena, neorganizirana recepcija bo obiskovalcem dala vtis, da vaše podjetje deluje na enak način. Pult mora imeti veliko skritega prostora za shranjevanje datotek, papirjev in pisarniškega materiala. Prav tako mora imeti prostor za računalnik, tiskalnik in telefon ter mora biti oblikovan tako, da žice in zasloni niso vidni obiskovalcem.

Gostoljubnost

Vaš receptor je eden najpomembnejših ljudi v podjetju; on ali ona je most med vašim podjetjem in zunanjim svetom, sprejema nove stranke in omogoča komunikacijo. Receptor je pogosto prva oseba v podjetju, ki jo gostje srečajo; pomembno je, da ne podcenjujemo vpliva te interakcije na vtis, ki ga bodo stranke odnesle s seboj. Prepričajte se, da je osebje na recepciji sposobno upravljati vse dohodne telefonske klice in obiskovalcem posvetiti vso pozornost tudi ob konicah; to lahko pomeni najem dodatnega osebja, vendar se bodo dodatni stroški poplačali z izboljšanjem odnosov s strankami.

Estetsko bodo različna podjetja zahtevala zelo različne sprejemne prostore, vendar je temeljna zahteva enaka: učinkovit in profesionalen prostor, ki tako strankam kot osebju daje zaupanje v vaše podjetje. V malih in srednjih podjetjih je to lahko majhna recepcija z enim kavčem, nameščenim tik ob vhodu v pisarno, ki sprejme nekaj obiskovalcev na dan; v multinacionalnih korporacijah je to lahko ogromen namenski prostor s stalnim pretokom peš prometa. Ne glede na to morate zagotoviti, da izbrano pohištvo, dekor in postavitev za sprejem odražajo, kdo ste kot podjetje in naredijo pravi prvi vtis.