Kako zmanjšati in reciklirati odpadke na dogodkih

Kako zmanjšati in reciklirati odpadke na dogodkih

Velika prizorišča, kot so stadioni in arene, vsako leto ustvarijo na tisoče ton smeti. Veliko število ljudi na enem mestu naenkrat povzroči veliko količino odpadkov in potencialno recikliranih materialov.

Izvajanje učinkovite sheme recikliranja in vodenje bolj trajnostnih dogodkov lahko prihrani na tisoče funtov letno pri stroških odstranjevanja odpadkov, dokazuje okoljsko vodstvo in vam lahko pomaga pritegniti večjo publiko.

Kako začeti

Najprej morajo organizatorji dogodkov identificirati najpogostejše tokove odpadkov in oceniti trenutne metode odstranjevanja. Pogoste vrste odpadkov verjetno vključujejo:

Plastične steklenice
Papir
Karton
Steklo (za prostori za strežbo hrane)
Odpadna hrana
Splošni odpadki

Nato določite svoje začetne cilje. Ni treba, da so ti pretirano zapleteni. Nekateri dosegljivi, a merljivi cilji so lahko na primer:

- Določite sisteme ločevanja odpadkov, da omogočite večjo recikliranje
- Vse živilske odpadke ločite od splošnih odpadkov in jih kombinirajte z zelenimi odpadki za kompostiranje
- Po dogodkih zberite vse plastične in steklene posode za recikliranje

Ko določite svoje cilje, se morate osredotočiti na več področij, da bo vaša shema recikliranja uspešna.

Omejite vnos odpadkov v vaš prostor

Večina prizorišč že omejuje, katere predmete je mogoče prinesti, mnoga pa ne dovoljujejo uživanja hrane in pijače zunaj na kraju samem. Z omejevanjem, kaj prihaja, lahko svoje zabojnike za recikliranje opremite s prilagojenimi znaki za recikliranje, ki kažejo, kateri predmeti lahko gredo v vsak koš. Obiskovalcem pred dogodkom pojasnite, kateri predmeti bodo dovoljeni na prizorišču. Te informacije je treba sporočiti na družbenih omrežjih, v e-poštnih sporočilih pred dogodkom in na vašem spletnem mestu, tako da bodo vsi seznanjeni. Poskrbite, da imate na vsakem vhodu velike posode za odpadke in recikliranje, da zbirate vse zunanje odpadke.

Olajšajte obiskovalcem rokovanje z odpadki

V notranjosti prizorišča je pomembno, da posode za recikliranje postavite poleg splošnih zabojnikov za odpadke. Če so zabojniki ločeni, bodo ljudje za svoje odpadke uporabili najbolj priročnega in ne pravega. Poskrbite, da bodo posode za odpadke vidne tako, da jih postavite na območja z velikim prometom. Ne pozabite, da imajo ljudje le nekaj sekund, da se odločijo, kateri koš bodo uporabili, zato so jasni znaki v višini oči bistveni; znaki s slikami in besedilom pomagajo ljudem, da se hitro odločijo in se izognejo jezikovnim oviram.

Spodbujajte sodelovanje obiskovalcev

Spodbujanje sodelovanja obiskovalcev je lahko izziv. Prizorišče mora vključiti obiskovalce v prizadevanja za zmanjšanje odpadkov in zmanjšanje okoljskega odtisa. Eden od najučinkovitejših načinov, da športna prizorišča to storijo, je predstavitev domače ekipe v marketinškem materialu: videoposnetek, ki je bil promoviran na družbenih omrežjih pred tekmo in prikazan na velikem platnu na dan tekme, bo pritegnil pozornost in ozaveščal navijače. Izobraževanje o recikliranju se lahko izvaja tudi z vstavljanjem obvestil v programe dogodkov, izobešanjem plakatov in reklamnih panojev, postavljanjem jasnih napisov na smetnjake in sporočanjem, kje in zakaj reciklirati na prodajnem mestu za koncesije, kupljene na kraju samem.

Prepričajte se, da prodajalci uporabljajo materiale, ki jih je mogoče reciklirati ali kompostirati

Pomembno je tesno sodelovati s prodajalci in koncesionarji, saj bodo ti odgovorni za veliko količino odpadkov prizorišča. Naj bo del vaše pogodbe s prodajalci, da morajo uporabljati embalažo in posode, ki jih je mogoče po uporabi reciklirati ali kompostirati. Zagotovite tudi, da reciklirajo svoje odpadke.