Šest korakov k boljšemu logističnemu toku v skladišču

Šest korakov k boljšemu logističnemu toku v skladišču

Obstaja nedvomna povezava med zadovoljnimi strankami, ki še naprej kupujejo izdelke vašega podjetja in učinkovitim skladiščem. Težave v skladišču pogosto vodijo v prepozne ali nepravilne dobave in včasih tudi do poškodb samega blaga. Težave te vrste lahko povzročijo, da se stranke odločijo za prehod k drugemu dobavitelju, zato je to dober razlog za oceno vašega pretoka blaga in takojšnje reševanje morebitnih težav.
Oseba, ki uporablja voziček s platformo na hodniku skladišča

Poskrbite, da bodo vaši najbolj prodajani izdelki lahko dostopni

Ali je vaše blago z visoko (in nizko) frekvenco na pravem mestu? Vaši najbolj prodajani izdelki morajo biti zlahka dostopni in ne na zadnji strani skladišča, tako da vaše osebje ne izgublja časa z dolgimi in nepotrebnimi potovanji, da bi jih prinesli. Razmišljajte o tem na enak način kot o svoji kuhinji: kuhinjski noži in aparat za kavo, ki jih uporabljate vsak dan, so na pultu, kozarci in krožniki so v najlažje dostopnih omarah, set za fondu pa na zadnji strani visoke nekje polica! Enako velja za skladišče. S skrbnim načrtovanjem lahko hitro povečate učinkovitost svojih skladiščnih in logističnih sistemov. Prostor za vse in vse na svojem mestu – nikjer to ni bolj uporabno kot v skladišču.

Paletni regali

Ne pozabite imeti prostega prostora

Kdaj bo vaše skladišče polno? Da bi olajšali sprejemanje vhodnega blaga in njegovo shranjevanje na pravem mestu, bi moralo biti vaše skladišče v idealnem primeru napolnjeno od 80 % do 85 %. To vam daje veliko prostega prostora za shranjevanje in vam omogoča, da začasno reorganizirate stvari, ko prejmete velike pošiljke. Ni pomembno, če imate občasno na voljo manj prostega prostora, a če to postane redno, bo to otežilo vsakodnevno delo in vas bo začelo stati. V tem primeru imate dve možnosti: lahko učinkoviteje izkoristite svoj prostor in povečate svojo skladiščno zmogljivost z namestitvijo dodatnih regalov ali se preselite v večje prostore.

Oseba z nabiralnim vozičkom v skladišču

Redno posodabljajte svoje napeljave in opremo

Se je spremenila vrsta blaga, s katerim delate? Ali je ta sprememba trajna? Potem je čas za ukrepanje. Morda boste morali sproti spreminjati. Ključ do učinkovitega upravljanja skladišča je, da imate opremo, ki je zasnovana za blago, ki ga skladiščite. Če je nekaj blaga, ki ga shranjujete, majhno, vendar ga hranite na policah, namenjenih za druge večje predmete, to pomeni, da shranjujete veliko svežega zraka, vendar vam nastavitev onemogoča povečanje skladiščne zmogljivosti. Če pa spremenite globino polic, da ustrezajo vašim novim zahtevam, lahko sprostite prostor za več regalov in povečate svojo zmogljivost.

Druga ideja za večjo izrabo vašega skladišča je, da v celoti izkoristite višino stropa in se razširite navzgor. Vendar je treba upoštevati, da so police, ki so zelo globoke in zelo visoke, vašemu obdelovalnemu osebju težje doseči izdelke. Opremljanje vašega skladišča na najboljši način je ravnovesje med maksimalno uporabo prostora in dostopnostjo.

Ljudje v skladišču

Optimizirajte delovne pogoje za osebje v skladišču

Ali je vaša ekipa za pomoč strankam v zadnjem času prejela vse večje število pritožb glede napačnega prevzema in poškodovanega blaga? Potem je čas, da si ogledate delovne pogoje vašega skladiščnega osebja, saj lahko nepotrebno dolga potovanja in zapletene komisionirne rutine povzročijo veliko težav. Če postane ljudem težje opravljati svoje delo zaradi okoliščin, na katere ne morejo vplivati, lahko to pogosto povzroči stres. Takšen stres lahko zlahka povzroči napake, ki jih bodo kupci videli kot slabo kakovost in neprevidne storitve.

Dobro počutje vaših zaposlenih lahko vpliva na vaše celotno podjetje. Če jim omogočite ustrezne delovne pogoje za dobro delo, vlagate v kakovost in učinkovitost.

Close up of pallet racking
Birds' eye view of warehouse packing stations

Prepričajte se, da imate pravo opremo

Kaj lahko storite za lažje delo v skladišču? Gre za organizacijo in prihranek časa. Glavna prednostna naloga je, da ima vsak izdelek na policah določeno mesto, ki je jasno označeno in ga je enostavno najti. Prav tako je pomembno, da so v bližini dobro opremljene mize za pakiranje, da bo pakiranje lažje. Ne pozabite imeti veliko delovnih postaj, da nikomur ne bo treba čakati in izgubljati časa po nepotrebnem.

Ustrezni vozički in dvižna oprema opravljajo dve funkciji: naredijo delo učinkovitejše in zagotavljajo ergonomsko delovno okolje, ki zmanjšuje tveganje za poškodbe.

Prav tako je dobra ideja imeti postaje za recikliranje na strateških položajih. To pomeni, da se zavrženi materiali takoj reciklirajo, ne da bi izgubljali čas. Rezultat - ni smeti ali zamašitev v prehodih.

Notranjost skladišča s paletnimi regali in prostorom za odpremo

Dajte svojim strankam, kar želijo

Ste včasih prisiljeni zavrniti posel, ker skladišče ne more slediti povpraševanju? Ali so vaši dobavni roki včasih tako dolgi, da vaše stranke obupajo in gredo k drugemu dobavitelju? Potem je čas, da ukrepate, obrnete trend in ustvarite skladišče, ki lahko zagotovi raven storitev, ki jo pričakujejo vaše stranke.

Ne glede na to, ali želite rešiti težavo ali se sprašujete, kateri skladiščni izdelki lahko najbolje ustrezajo vašim potrebam, so vam naši strokovnjaki za skladišče tukaj, da vam pomagajo. Naš cilj je najti najboljšo rešitev skladišča za vas. Nobeno delo ni preveliko ali premajhno. Pokličite nas in naredite prvi korak k dobro zasnovani skladiščni rešitvi, ki bo zadovoljila tako vaše stranke kot tudi zaposlene.