Boozt vlaga v ergonomijo in zadovoljstvo pri delu

Boozt vlaga v ergonomijo in zadovoljstvo pri delu

V Booztu, spletnem podjetju, ki strankam dnevno dostavlja modo, gre vse s polno paro naprej. V zakulisju Boozt daje velik pomen skrbi za svoje zaposlene. Da bi izboljšali ergonomijo in poenostavili delovne procese, se je podjetje odločilo za izboljšave v svojem obsežnem skladišču v Ängelholmu. V sodelovanju z našimi strokovnjaki za optimizacijo skladišč je Boozt sprožil proces pozitivnih sprememb in zagotovil boljše delovno okolje za svojo ekipo.

Sliši se brenčanje robotov, ki drsijo po tirnicah na stropu. Prizor je impresiven, a prav tako najsodobnejše je tudi Booztovo robotsko skladišče. Nabiranje se izvaja samodejno, vendar več pomembnih korakov zahteva človeško roko. Novo blago, ki prispe, je treba registrirati, vsa naročila pa zapakira osebje.

Dober dan v službi - vsak dan

V podjetju Boozt je spodbujanje odličnega delovnega okolja osrednji del poslovanja. Podjetje daje velik poudarek zagotavljanju zadovoljstva in podpore zaposlenim – vrednota, ki je takoj jasna, ko vstopite v njihovo skladišče. Vzdušje je optimistično, zaposleni pa sodelujejo, da zagotovijo, da stranke prejmejo svoja naročila v popolnoma zapakiranih paketih. 

Boozt vedno išče načine za izboljšave. Da bi pakiranje in dostavo naredili bolj gladka in ergonomska, so se za pomoč obrnili na nas pri AJ Products. Cilj? Zmanjšati nepotrebne obremenitve in nerodne gibe, ustvariti boljši potek dela in bolj zdravo delovno okolje.

»Ekipa EHS pri Booztu, ki se osredotoča na projekte izboljšav, nas je pritegnila, da bi se spopadli z njihovimi izzivi,« pravi Magnus Andersson, predstavnik prodaje projektov pri AJ Products. »Bilo je zelo koristno, da smo se jim pridružili na tej poti in pomagali ustvariti varnejši in učinkovitejši delovni prostor za njihovo ekipo. Na podlagi hitrega pregleda njihovih potreb smo razvili prilagojene delovne postaje, prilagojene njihovemu delovanju.«

Boljša ergonomija z novimi pakirnimi mizami

Prilagodljivost je ključnega pomena pri ustvarjanju delovnih postaj, ki ustrezajo vsem, ne glede na višino. Nastavljive mize igrajo ključno vlogo pri zmanjševanju tveganja poškodb zaradi ponavljajočih se obremenitev. Z uvedbo električno nastavljivih miz po višini pri Booztu lahko zaposleni zdaj brez težav dvignejo ali spustijo svoje delovne postaje s pritiskom na gumb. Enostavnost nastavitve spodbuja pogosto uporabo, kar znatno izboljša ergonomijo in udobje z zagotavljanjem idealne delovne višine.

Drug izziv je bil izboljšanje dostopa do pakirnih materialov. Doseganje zalog v nerodnih položajih nepotrebno obremenjuje telo, čemur se je Boozt želel izogniti. Da bi to rešil, je Magnus uvedel pametne dodatke k pakirnim mizam – police, ki se premikajo skupaj z mizo, ko je ta nastavljena. Zdaj so bistveni materiali vedno na dosegu roke, kar ustvarja učinkovitejši in ergonomski postopek pakiranja.
Najbolj cenim to, da si lahko mizo prilagodim na višino, ki mi ustreza, tako da ne čutim bolečin v hrbtu ali ramenih.
Cecillia Lundberg, skladiščnica pri Booztu
Ženska dela na pakirni postaji. Stoji za delovno mizo z računalniškim zaslonom in pakirnimi vrečkami na delovni površini.

V dostavnem oddelku so zaposleni pogosto imeli težave s pravilnim nameščanjem predmetov na mize pri razpakiranju, saj so izdelki pogosto padali na tla. To težavo so rešili z uvedbo novih delovnih miz z večjimi površinami in širokim rezalnim robom na zadnji strani, ki predmete varno drži na svojem mestu. Te nadgrajene delovne postaje imajo tudi električno nastavitev višine, kar zagotavlja optimalno ergonomijo za vsakega zaposlenega.

Prihranek časa s pakirnimi vozički in kotalnimi mizami

Za učinkovitejše polnjenje embalažnega materiala na delovnih postajah so bili uvedeni prilagojeni embalažni vozički. Ti vozički omogočajo osebju enostaven dostop do potrebnih materialov in vključujejo priročno polico za shranjevanje škatel med zlaganjem. Poleg prihranka časa vozički ponujajo dodatno prednost shranjevanja večjih embalažnih materialov, kar sprosti dragocen prostor na pakirnih postajah.

Magnus je ponudil tudi inovativno rešitev v obliki mize na kolesih. To omogoča osebju, da se premika po skladišču z opremo, kot so računalniki in ročni skenerji. Prilagodljivost mobilne mini pisarne ne le poenostavi naloge, temveč tudi prihrani čas in izboljša celoten potek dela.

Boljše zadovoljstvo pri delu pomeni večjo produktivnost

Ko so koraki pri opravljanju dela poenostavljeni, delo takoj postane lažje in prijetnejše. Na novih delovnih postajah so pogosto uporabljeni materiali na dosegu roke. Vse ima svoje mesto in ni treba izgubljati časa z iskanjem. Nepotrebna izguba časa in nadležne dejavnosti izginejo. Nekaj ​​minut tu in tam lahko v celotnem delovnem dnevu pomeni kar nekaj dela.

Takoj smo opazili, da se je produktivnost povečala in potek dela izboljšal. Zahvaljujoč prilagojenim delovnim postajam je pakiranje hitrejše in učinkovitejše.

Frida Lindström, koordinatorka za varstvo okolja in varnosti pri delu, Boozt
V podjetju Boozt smo uvedli vrsto sprememb, ki skupaj pomembno vplivajo. Naloge je zdaj mogoče opravljati učinkoviteje in na način, ki daje prednost zdravju in dobremu počutju zaposlenih. Dobra ergonomija in produktivnost gresta z roko v roki – zmanjšanje utrujenosti in zagotavljanje udobnih delovnih položajev ne le izboljšata učinkovitost, temveč tudi povečata zadovoljstvo pri delu. Ta skupni cilj je nekaj, kar tako mi kot Boozt ponosno podpiramo.

Odlično partnerstvo in boljše delovno mesto

»Magnus je bil odziven, prilagodljiv in natančen pri izbiri rešitev, prilagojenih specifičnim potrebam in stalnim zahtevam podjetja Boozt. Izjemno smo zadovoljni s profesionalno storitvijo in visokokakovostnimi rezultati. Kadar koli so se pojavila vprašanja ali nepričakovani izzivi, se je AJ Products hitro odzval, kar zelo cenimo. Za nas je povsem naravno, da nadaljujemo partnerstvo z AJ Products,« pravi Tilda Herbst iz podjetja Boozt.
Pomagati podjetju, kot je Boozt, je zadovoljujoče, saj so resnično predani ustvarjanju boljšega fizičnega delovnega okolja za svoje zaposlene.
Magnus Andersson, projektna prodaja v industriji AJ Products

Pridobite pomoč naših strokovnjakov za projektiranje!

Potrebujete pomoč pri ustvarjanju pisarne, ki spodbuja fizično in duševno dobro počutje? Prostor, ki je hkrati funkcionalen in navdihujoč? Naj prevzamejo nadzor naši strokovnjaki za oblikovanje: od začetnega predloga do dostave vam lahko pomagamo ustvariti vaše idealno delovno mesto brez dodatnih stroškov!
Vrsta organizacije
Vnesite vaše sporočiloPripnite dokument
S klikom na Pošlji potrjujem, da sem prebral politiko zasebnosti.