Brez DDV
Brezplačna dostava nad 30 € brez DDV
14 dnevni rok za vračilo
7-letna garancija

Rešitev za shranjevanje v pisarni: Roletne omare in omarice

Organiziran delovni prostor povecuje produktivnost, osredotocenost in ucinkovitost. Ce želite prihraniti prostor v pisarni, so roletne omare odlicna rešitev. Zaradi svoje pametne zasnove se vrata namesto odpiranja navzven pomaknejo v omaro, zato jih lahko uporabljate tudi v tesnih prostorih! Tukaj je nekaj prednosti uporabe roletnih shramb:

Roletne omare kot pisarniško pohištvo, ki prihrani prostor

Roletne omare so vsestranske in sprejmejo vse od pisarniških potrebšcin do arhivskih škatel in map. Za lažji dostop jih je mogoce postaviti drugo ob drugi v hodnikih. Na voljo so dodatne police, s katerimi lahko shranjevanje prilagodite svojim specificnim potrebam. Za tesne prostore razmislite o omaricah z drsnimi vrati. Te zagotavljajo veliko prostora za shranjevanje, ne da bi potrebovali dodaten prostor za odpiranje vrat navzven. Razišcite našo ponudbo za podrobne specifikacije in poišcite pravo rešitev za shranjevanje za vaše podjetje.

Prilagodljivo shranjevanje v predalih za vsako delovno mesto

Naše rešitve za shranjevanje v predalih so zasnovane za prilagodljivost in ucinkovitost. Med znacilnostmi so nastavljive noge za stabilnost na neravnih površinah, vdolbine za rocaje in cilindricne kljucavnice z dvema kljucema za varnost. Klasicna oblika je primerna za pisarne, ucilnice in arhive ter se zlahka zlije z drugim pohištvom. Naše predalcke so na voljo v vec velikostih, da se prilagodijo postavitvi vaše pisarne. Izbirate lahko med razlicnimi barvami, ki dopolnjujejo katero koli pisarniško opremo in ustvarjajo celovit videz.